Nowy Tester Lakieru BIT3003 Zobacz większe

Tester Lakieru BIT3003 - Super Prosty

BIT3003

Nowy produkt

Poręczny, manualny grubościomierz lakieru karoserii samochodowych. Może być wykorzystywany do sprawdzenia grubości powłoki lakierniczej na blachach stalowych ocynkowanych.

Więcej szczegółów

100 Przedmioty

29,00 zł brutto

Więcej informacji

m-IMG_9294%20(Kopiowanie).jpgm-IMG_9303%20(Kopiowanie).jpg
m-IMG_9322%20(Kopiowanie).jpgm-IMG_9348%20(Kopiowanie).jpg

Darmowe aplikacje do sprawdzenia pojazdu

Wersja płatna idealna dla komisów i salonów samochodowych

 

                               IOS                                  Android

ios code kod qr wersja darmowaandroid free code kod qr wersja darmowa

Tester Lakieru BIT3003

Polski Najlepszy Tester Lakieru - Wielokrotnie Wyróżniany

29,00 PLN

 

Poręczny, manualny grubościomierz lakieru karoserii samochodowych. Może być wykorzystywany do sprawdzenia grubości powłoki lakierniczej na blachach stalowych ocynkowanych. Urządzenie nie wymaga stosowania baterii, dzięki czemu idealnie sprawdza się w każdych warunkach i zawsze dobrze mieć je pod ręką. Niezawodna konstrukcja długopisu zapewnia testerowi trwałość oraz dużą wygodę użytkowania. Prosty mechanizm działania oparty na oddziaływaniu pola magnetycznego sprawia, że uzyskane wyniki są wiarygodne i stanowią źródło ważnych informacji o historii samochodu.

 


Zapraszamy do skorzystania z darmowego poradnika jak kupić dobry samochód

http://www.pewnekrajowe.pl/GrafikiPK/Sprzedane2015r/logo_PNG_300dpi.png
więcej informacji
Instrukcja Obsługi:

Jak korzystać z manualnego grubościomierza BIT3003?

  1. Zdejmij plastikową zatyczkę

  2. Przyłóż magnetyczną końcówkę do elementu karoserii

  3. Powoli ciągnij ku sobie trzpień testera

  4. Obserwuj przyczepność testera do karoserii

 

W momencie, w którym przyczepność testera do blachy spadła, sprawdź na jakim kolorze zatrzymała się wysunięta część testera. Każdy kolor odpowiada innej grubości warstwy lakieru, wskazując na ewentualne naprawy blacharsko-lakiernicze.

 

Niebieski – grubość warstw do 100 um – oryginalny lakier bez warstwy klaru (prawdopodobieństwo polerowania karoserii).

 

Zielony - grubość warstwy od 100 do 200 um – oryginalny lakier

 

Żółty - grubość warstwy od 200 do 300 um – element po naprawach lakierniczych (druga warstwa lakieru)

Czerwony – grubość warstwy od 300 do 520 um – element po naprawach blacharsko-lakierniczych (szpachla i 2 warstwy lakieru)


Czarny - grubość warstwy od 520 o 750 um - powierzchnie po naprawach blacharsko-lakierniczych i uzupełnianiu szpachlą (min. 0,5mm szpachli)

 

Test testerów przeprowadzony przez ekspertów gazety AUTO ŚWIAT z dnia 14.04.2008 | ARTYKUŁ Z WYDANIA 4/08 STR. 28 | AUTOR: AJ

http://marcink.i8p.eu/aukcja/www/2.gif

http://marcink.i8p.eu/aukcja/www/3.gif

1.gif

Produkty powiązane